Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

2008

Η χρονιά που γεννήθηκε αυτή η μικρή γωνιά του κυβερνοχώρου. Σαν αστείο και σαν παιχνιδάκι στην αρχή που σιγά σιγά σοβάρεψε. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σας τους δεκάδες αναγνώστες μου που με διαβάζετε και βλέπετε ένα κομμάτι της ψυχής και του μυαλού μου.
Πιο πολύ όμως θέλω να ευχαριστήσω εσάς τις τέσσερις αναγνώστριές μου που αφήνετε τακτικά τα σχόλιά σας εδώ. Μου δίνετε τη δύναμη να συνεχίσω.


μωβ κρινάκι


νεράιδα της βροχής


όναρ


ilive2loveme



Να 'στε πάντα καλά!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

καλή χρονιά σου εύχομαι. με υγεία. να 'σαι καλά!

Antianemikos είπε...

Επίσης καλή μου νεράιδα καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία για σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς.

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω πως το κάθε «blog» έχει κάτι να δώσει στον αναγνώστη που το διαβάζει. Το δικό σου όμως «blog» οφείλω να ομολογήσω ότι έχει κάτι το ιδιαίτερα ξεχωριστό. Πολλές φορές με τις αναρτήσεις σου έχω γελάσει, έχω κλάψει, έχω νοσταλγήσει, έχω θυμηθεί, έχω αναρωτηθεί… Ίσως να μην σχολιάζω όλες τις αναρτήσεις σου. Κάποτε όμως η σιωπή έχει περισσότερα να πει… Συμφωνείς;

Συνέχισε αυτό που κάνεις…

Φιλιά!

Antianemikos είπε...

Καλό μου κρινάκι με συγκινεί ιδιαίτερα που γράφεις τόσο καλά λόγια για το "blog" μου... Όπως και πολλά από τα σχόλιά σου.
Όσο για τη σιωπή... θέλει και ρώτημα πως έχει κάποτε πολύ περισσότερα να πει;...

Σε φιλώ