Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

SOS Titanic


Βράδυ Παρασκευής στο μικρό μπαράκι στην Ηλιούπολη... παίζει το "Lady in black" ο Νίκος... Έχω να το λέω η καλύτερη μουσική στην πόλη. Παλιά rock και το μαγαζί απλό και παλιομοδίτικο. Θυμίζει 80s ίσως και 70s. Πίσω από την μπάρα στον τοίχο ένα μεγάλο κολαζ από παλιές φωτογραφίες που δείχνουν περασμένες όμορφες στιγμές. Στο ουίσκι επιπλέουν τα παγάκια και μοιάζουν με παγόβουνα που επιπλέουν στη θάλασσα... Κι ο καπετάνιος θα μπορέσει να τα αποφύγει άραγε ή θα έχει την τύχη του Τιτανικού;



Κράτα καλά το τιμόνι καπετάνιε... Μπορείς...

8 σχόλια:

Unknown είπε...

ένα παγάκι κι εγώ μέσα στα σύννεφα που στάζουν βροχή. ο καπετάνιος τελευταίος λένε πως πνίγεται...

...μα γιατί νιώθω ήδη πνιγμένη;

...

φιλιά βρόχινα...

Antianemikos είπε...

Ο καπετάνιος πάει μαζί με το πλοίο αν δεν μπορεί να το σώσει νεράιδα...
Θα μπορέσει να το σώσει; Εκεί θα φανεί...

Φιλιά

Όναρ είπε...

Εμείς στους ΑΑ παραδινόμαστε στα πάθη μας..Καλησπέρες αμαχητί..

Antianemikos είπε...

Τα πάθη πρέπει να είναι σεβαστά είπε ο E. A. Poe αλλά είναι και καταστροφικά...
Καλημέρες μπερδεμένες...

jacki είπε...

Θα μου βάλεις κι εμένα ένα ποτό.. Αλλά εγώ το πίνω σκέτο.. χωρίς παγόβουνα.
Καλό μεσημέρι.

Antianemikos είπε...

Γιατί όχι; Ένα σκέτο για τη φίλη jacki, ας το πιει και μονορούφι :-)

ILive2LoveMe είπε...

O καλό ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται ε ?
Καλή Χρονιά!

Antianemikos είπε...

Έτσι καλή μου φίλη... ακριβώς έτσι...
Καλή χρονιά επίσης