Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

January...

Δεν ξέρω γιατί αλλά μετά τις γιορτές ο Ιανουάριος δείχνει άσχημος μήνας... Επιστροφή στην καθημερινότητα, πληρωμές λογαριασμών, κρύο...
Κι όμως σήμερα όπως κοιτάζω από το παράθυρο βλέπω ήλιο, μια αλκυονίδα μέρα. Μια από τις μέρες που σύμφωνα με το μύθο προσέφεραν οι θεοί στην Αλκυόνη που μεταμόρφωσε ο Δίας σε πουλί για να γεννάει τα αυγά της.



Μου φέρνει όμορφες σκέψεις στο μυαλό αυτό το μικρό καλοκαιράκι μέσα στο χειμώνα... Άντε η άνοιξη δεν είναι δα και τόσο μακρυά...

6 σχόλια:

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν άσχημοι μήνες, μέρες, εποχές… Όλα τα βλέπουμε και τα χρωματίζουμε με τα χρώματα της δικής μας διάθεσης. Ξέμεινα κι εγώ από λίγο κόκκινο, πορτοκαλί, ροζ, γαλάζιο, πράσινο… Έχεις να μου δανείσεις μήπως;

Καλό απόγευμα να έχεις!

Antianemikos είπε...

Χμμ μάλλον έχεις δίκιο καλό μου λουλούδι...
Να σου δανείσω; Όχι δα! Να σου χαρίσω έχω! :-)
Καλό σου απόγευμα, φιλιά!

ILive2LoveMe είπε...

Τα ίδια σκέφτηκα κι εγώ σήμερα:) Κοιτάζω το ημερολόγιο και σκέφτομαι πώς ο μισός Ιανουάριος έφυγε. Έρχονται απόκριες, μονολογώ. Ε Καθαρή Δευτέρα, το Πάσχα φέτος είναι νωρίς. Και χαμογελώ σαν να μύρισα την Άνοιξη κιόλας. :)
Καλό απόγευμα, φιλιά.

Antianemikos είπε...

Έτσι είναι αγαπητή φίλη... Απόκριες η επόμενη γιορτή που θα μας βγάλει από την χειμωνιάτικη ρουτίνα...
Καλό απόγευμα και σε σένα

jacki είπε...

Άντε να έρθει η άνοιξη.. Να μας γεμίσει πάλι χρώματα και αρώματα. Σου στέλνω ένα φιλί.. χρωματιστό.

Antianemikos είπε...

Υπομονή καλή μου φίλη... Δυο μήνες είνα ως την άνοιξη.
Καλή σου μέρα