Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Happy April Fool's day...


Επειδή οι άνθρωποι δεν αλλάζουν...
Κι επειδή κανείς δεν μπορεί να κοροϊδεύει όλους για πάντα...
Χρόνια πολλά θα σου πω την πρωταπριλιά τότε γιορτάζουν οι ψεύτες...


Σε αντίθεση με τον Pinocchio εσένα δεν μεγαλώνει η μύτη σου...





"Μάχαιραν έδωσες και μάχαιραν θα λάβεις"

Κι αν έλαβες σιγά που θα ιδρώσει το αυτί σου...


Οι αντοχές μου μαδούν μες στα χρόνια,
σκύβω, μαζεύω την ερημιά.
...
Τη ζωή μου κοιτώ και δειλιάζω
πόσο δεν άλλαξε πουθενά.
...
Σε δουλειά, συντροφιά και αγάπη
έσκυψα, πήρα την μοναξιά.
....
Έλα κάτσε κυρά μου εδώ πέρα
μου λέει κάποια από μακριά
Κόβει η αλήθεια, κόβει και θερίζει
κι όποιος την βρει τον βασανίζει.

Σε λυπάμαι... Η μοναξιά θα είναι η ανταμοιβή σου...

4 σχόλια:

Ερατώ είπε...

:)
Δεν ξέρω σε ποι-ον/α/ους αναφέρεσαι, αλλά μου άρεσε το τραγουδάκι, που είχα τόσο καιρό να ακούσω...και πόσο επίκαιρο είναι πάντα!

Antianemikos είπε...

Καλημέρα Ερατώ και καλή βδομάδα!
Όντως είναι όμορφο τραγούδι και πάντα επίκαιρο για κάποιους -ες.
Η Νένα Βενετσάνου καταπληκτική!
Τώρα για το σε ποιον -α αναφέρομαι.... Χμμμ ίσως σε κάποια που η φωτογραφία της πρέπει να μπει στην εγκυκλοπαίδεια κάτω από το λήμμα "ψέμα"...

Unknown είπε...

άσχημο όταν διαπιστώνουμε πως πρόσωπα που δείξαμε εμπιστοσύνη,που αφεθήκαμε, ή αγαπήσαμε, αποδεικνύονται ένα ψέμα και μόνο. σίγουρα είναι εκείνοι που στο τέλος νιώθουν πιο μόνοι απ' τον καθέναν γιατί η αλήθεια θέλει θάρρος να την διαβείς. και κυρίως εκτίμηση στον ίδιο σου τον εαυτό...

καλησπέρα Γιώργο μου...

φιλιά βρόχινα...:)

Antianemikos είπε...

Καλώς όρισες και πάλι μετά τόσο καιρό βρόχινη νεράιδα :-)
Δυστυχώς η μοναξιά είναι αυτό που θα βρει ο ψεύτης στο τέλος... Μάλλον τη βιώνει μόνιμα και δεν μπορεί να βγει από το φαύλο κύκλο που φτιάχνει με τα ψέματά του. Ανασφαλής και φοβισμένος πάντα...
Οι γόρδιοι δεσμοί κόβονται δεν λύνονται αλλά δυστυχώς οι Μεγαλέξανδροι είναι λίγοι...
Σε φιλώ γλυκά να έχεις ένα όμορφο βράδυ :-)